15

Före gran canaria 2010

.. och efter :D


Måndag idag igen, ny vecka, nya tag.

Går extremt dåligt med träningen för tillfället, men jag ska inte klaga. Ingen annan än jag som kan göra något åt det ändå ju  :p
Har inte hänt något speciellt idag, förutom att jag och ester gjort barn! En kille stod och delade ut spermier och en tjej delade ut ägg så jag och Ester gjorde oss en varsin bebis :D
Tyvärr fick vi bara behålla våra älsklingar i 10 minuter, sen kom Christer och bad oss slänga dom i en påse :'(
Haha så extremt hemskt det låter xD Tyckte bara att det lät så kul när vår genteknik lärare sa det idag. Historien bakom det hela är att vi håller på med kriminologi på gentekniken nu så vi undersöker ärftlighet m.m innan vi ska få "lösa ett mord" nästa vecka :)

Nehepp, dags för plugg igen :*

förresten, världens random kille kommenterade mitt inlägg igår - helt tom kommentar!
hehe så jag va tvungen att göra samma sak tillbaka  ;P


Kommentarer
Postat av: ester

min älskade lisa :'(

2011-04-04 @ 20:49:06
URL: http://esterssons.blogg.se/
Postat av: elina.

haha, najs med det på gentekniken ;) och nene, ni var ju inte alls lite bruna efteråt ;)<3

2011-04-04 @ 21:16:45
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Julia

Värme, sol och massa bad :D:D:D

Jag längtar så sjukt mktmktmktmktmktmkt (: <3<3

2011-04-04 @ 21:59:19
URL: http://lifeisall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0