16


Tiden går såååå fort!!

Varit i stallet hela förmiddagen för lillasyster har tävlat med Windy. Hon dubbelnollade båda klasserna och kom etta i åttio trots att hon fick hoppa fyra hinder utan stigbyglar!! Jag och pappa filmade så hon lägger troligtvis upp videon på youtube sen.
Somnade som en sten i soffan när jag kom hem, vaknade inte ens av att telefonen ringde, snacka om att kroppen total-strejkade mot att jag inte sov i fredags :'D
Menmen, nu är jag pigg igen iallafall :)

Några bilder från idag



Love has always been surrounding me, the differens now is that it isn't mine.

Hästarna är inte allt som funnits i min hjärna idag, många tankar har också varit på
MAJSAN SOM FYLLER 18 IDAG!!
..och inte nog med det, hon firar sin födelsedag i Madrid :o
Grattis till dig vännen!


men majsan är inte den enda som får känna sig speciell idag, en gammal (och saknad) vän blir också arton idag!
GRATTIS BASSE!!

Herregud, det är helt sjukt när man tänker på att ens vänner är myndiga och allt och att jag också blir det i år!




Kommentarer
Postat av: Majsi.

Hahahaha!! shit vilken mysig bild! aw, tack så mycket finis!!! saknar er!(L)

Och förresten, numren som står i varje rubrik, är det antalet dagar som är kvar till resan?:d

2011-04-03 @ 20:31:33
Postat av: elina.

haha, maja, ja det är det! :D bara 16 dagar, sinnes!

2011-04-03 @ 20:45:29
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: beccis

men gud, om två veckor åker vi!!!!!! :D

2011-04-04 @ 17:41:30
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0