18


Ehhmm.. omvänd kronologisk ordning? Uppifrån och ned, från höger till vänster ;P

IDAG ÄR DET FREEEEEDAG!! (läses på Line-vis för er som kan det)
Så vad händer idag?
Majsan sitter just precis nu på ett plan från Frankfurt till Madrid!
Fick reda på resultatet på nationella provet i matte C idag, jag fick nästan hjärtinfarkt! Det gick sååå mycket bättre än jag trott.
gränserna:
G= 12 poäng.
VG= 25 poäng varav 7 vg-poäng.
MVG= 25 poäng varav 14 vg-poäng + solar.

..och vad fick jag? 27 poäng varar 14 vg-poäng!! Gaaaaah!! Nu väntar jag bara tills nästa vecka när jag får reda på om jag fått några solar eller inte  :D

Om 30min slutar min engelskalektion och då kommer Stefan och hämtar mig.
Göra sig iordning lite, äta taco och sen vidare på Alisas fest i Borås!  :*






Kommentarer
Postat av: Julia

Helt sjukt 18 hela dagar kvar!!!! :O<3

Du är ju duktig linnea och du som var osäker på matte C dom poängen är ju najs :D<333

2011-04-01 @ 15:59:10
URL: http://lifeisall.blogg.se/
Postat av: elina.

snopp ♥

FREEEDAAAAG!! hehe

2011-04-01 @ 18:01:22
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

Grattis Ängel till ditt matte c prov, duktig du är! Älskar dig, ses näst-nästa helg! Kram mamma

2011-04-02 @ 09:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0