2


I've got a feeling, that this is going to be awsome!!

Gick upp med tjejerna vid nio, låg och pratade "i sängen" (en vanlig madrass och en luftmadrass) ett tag och sen åt vi frukost. Mätta och belåtna la vi oss igen och där låg vi tills det va dags för dom att åka hem.
Skulle städa efter gårdagen - vaknade kl 18:00 helt blöt på luftmadrassen eftersom hela altanen förvandlats till en bastu när solen lyste in..
Sen kom Pia hem med tygskor till mig och då insåg jag att jag blivit ännu mindre! Hon hade köpt storlek 35 - dom va för stora...

Nu har jag iallafall städat allt och plockat fram min kära resväska - snart bär det av! :*


Från igår:
Stefan kallade cocosnötter för ekollon och trots att Pia hällde grogg i diskmaskinen så blev den inte full ;D


Btw -hatar för tillfället Värnamo. Varför? Läs msn-konversationen på min fb..






Kommentarer
Postat av: elina.

haha du missade nog något där, "stefan kallade cocosnötter och pia...." ;P iiiih, inatt! :D

2011-04-18 @ 10:01:32
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0