5


Svårt att tänka sig att om fem ynka dagar kommer vi sitta och titta ut över molnen!

Beställde precis pengar till resan - kan fortfarande inte fatta att det är sant! Paniken över att glömma något eller att något ska hända börjar krypa sig fram nu och det pirrar såååå skönt i magen!!

Hade kemiprov idag, jag har verkligen ingen aning om hur det gick. Glömde nästan bort direkt vad det var för frågor, för jag fick världens utbrott på några klasskompisar och vår lärare. När man har regler ska dom f*n ta och följas! Lättad över att det löste sig tillslut..
Sen har det inte hänt så mycket mer idag - satt och planerade lite inför resan på matten, det är så svårt att låta bli att prata om det nu för det är verkligen allt jag tänker på! Kom fram till att vi kommer att åka från Värnamo kl.03:00 på tisdag morgon :D

Imorgon är det fredag! Vilket innebär att mamma kommer hit, groggar ska drickas, maaaaaaassa kinamat ska förtäras och sen blir det 18års fest för Majsan!
Några timmars sömn sen shopping på Gekås, därefter hem till mig för en sista planering och tjejkvällsmys.
På söndag ska jag bara ta det lugnt och säga hejdå till mamma, sen är det dags att börja packa :D

Helgen kommer flyga iväg, och det kommer snart vi med! :*





Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

hihiih kul ser framimot att få träffa er och mysa, umgås och äta gott!!! Kramis

2011-04-14 @ 20:53:10
Postat av: elina.

iiih!

2011-04-14 @ 21:09:25
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Majsi.

wieeeeeeee:D tagga inför imorn!

2011-04-14 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0