7


EXAKT EN VECKA KVAR!!!!!

Och vet ni vad? Jag bokade precis ett bord, för mamma kommer hit på Fredag! Då ska hon, jag, hennes kille Roger, lillasyster, storebror och Carro äta tillsammans på Rosegarden Supreme (Lilla krogen) efter att jag och lillasyster gjort oss iordning på hotellet och jag fått någon drink av mamma. Sen efteråt ska jag på Majsans 18års fest, AWSOME FREDAG!

Jag tror jag håller på att blir sjuk :'(
Vill ju inte vara sjuk när vi ska iväg!! Förhoppningsvis så bryter det ut nu och går över inom en vecka, eller så lägger det sig bara helt utan att bryta ut alls. Håller tummarna samtidigt som jag proppar i mig frukt och kurar mig :)

Fick lite små-damp idag. Började prata om "en gammal bekant" till mig och då insåg jag verkligen hur mycket jag saknar denna person. Jag fattar inte vad som hände, saknaden är verkligen jobbig. Det gör ont när man förlorar en vän, speciellt när man för allt i världen inte kan förstå varför.... Ville bara skriva av mig lite..

Imon blir det kroppsspråk-redovisning med Majsan och Julia, dags att öva nu! :*
Va typ 1000000 saker till jag skulle skriva, men som vanligt kommer jag inte ihåg det..




Kommentarer
Postat av: Majsi.

Det märks verkligen att det är plugg som gäller idag, ingen uppdaterar:b. helgen kommer att bli grym!:D

2011-04-12 @ 21:39:06
Postat av: elina.

en veeeckaaa :D

2011-04-12 @ 22:53:37
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

Japp det blir väl mysigt med en drink och göra sig iordning på ett hotell, ser fram imot att få träffa er och kramas länge och mycket! Kram Mamzi

2011-04-13 @ 09:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0