8


Haha kan inte förstå varför jag tyckte att jag var blek när jag kom hem till Sverige -
kanske har något att göra med en kvinna som befunnit sig i Sverige var nästan lika brun?


Insåg inte hur mycket färg jag fått efter att ha varit ute igår förrän Majsan kommenterade det när jag kom till skolan - underbart att inte vara så sjukt blek längre! Synd bara att det inte kommer hålla i sig  :p
Glömt berätta att jag hade en riktigt mysigt igår också, låg ute på mitt tak med lillasyster och mitt duntäcke medan solen höll på att gå ner och bara låg och pratade och njöt av kvällen, lovely!
Idag blir det plugg som straff för allt o-pluggande i helgen xD

Solig dag idag igen, passa på att njuta för imon ska det snöa! :*




Kommentarer
Postat av: elina.

uhuhuuh neeeej inte snöööö :(((

2011-04-11 @ 22:51:01
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: beccis

jag vill inte ha snö :(

2011-04-12 @ 11:37:33
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0