9


Ååh va jag längtar tills man är såhär brun igen! Känner mig som en alvedon atm..

Hade en mysig kväll hos grannarna igår - förstår inte vart Ella får all sin energi ifrån! Hade så fullt upp att leka med henne så jag glömde helt bort att jag tagit med mig kameran.
Upptäckte sen att det är inte alltid så kul att försöka bota sin beslutsångest eftersom att impulsivitet inte alltid leder till något positivt.
Gårdagens impulshandling: Bli hämtad av Nico & Island halv elva, plocka upp Carro & Johanna och åka till "en fet fest" i Gislaved som visade sig redan avlidit (av fetma?) för att sen äta en hamburgare på Oj Oj's, halv-sova på en buss i 1h och bli hämtad av stackars pappa kl halv fyra (y)
Visst, det är ju kul att träffa gamla vänner ibland, men jag tror inte att dom tar illa upp när jag säger att det sög igår, för det tyckte nog dom med (speciellt med tanke på att en bad om förlåtelse för att det va så tråkigt..)

Hur som helst, slapp men underbar Söndag idag - KÄRLEK TILL VÄDRET!!  :*




Kommentarer
Postat av: elina.

himla pepparkaka!! jag vill med...

2011-04-10 @ 20:06:08
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: beccis

jag vill också va pepparkaka!

2011-04-10 @ 23:27:08
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

Negerbarn! Ler..

2011-04-11 @ 09:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0