Dag 1 - 3

Hejsan hoppsan! Jag har inte orkat uppdatera innann, men känner ändå att det är helt okej, för varför sitta vid datan hela tiden när man är på Mallorca? :D

Maja köpte en sjukt bra kamera innan vi åkte hit, så hon får stå för alla bilder. Jag har inte fört över dom än, så ni får nöja er med några från min kamera från dagen vi åkte hit.


Trötta flickor i Stefans bil

Lökiga fötter (L)

På Sturup

Stefan vår snälle chaufför

Becca med kolasnören i massagestolen

På flyget

Framme på flygplatsen i Palma

Lyckliga flickor väntar på bussen till hotellet :D

Hänt rätt mycket kul hittills, men det tar alldeles för lång tid att skriva om, så ni får lite smakprovsord (fint ord påhittat av mig just precis nu) istället:

Dag 1: Supernöjda med ett jättefint hotell - besökt totalt döda can picafort -nattpromenad i klackskor till hotellet - jättegod drink & badade top-less i havet (y)

Dag 2: Sov i solsängarna - besökte Alcudia - åt kanin - fick gratis shots - El Classico på sportbar & en awsome galleria med massor av klubbar! :D

Dag 3 (idag): Förmiddag på hotellets relaxavdelning - fotbollsvolleyboll - schack & kvällsunderhållning på hotellet
och... längre än så har vi inte kommit än :P
Är så trötta efter gårdagens timmar av dans/festande så ikväll stannar vi bara på hotellet och tar det lugnt :)

Fick reda på idag att en kompis, David Söderberg, också är här på Mallorca!
Coolt tyckte jag :p

Nu ska vi upp till hotellrummet, lyssna på lite musik, spela kort och kanske ta en drink :*





Kommentarer
Postat av: beccis

kolla in mumintrollet i bakgrunden på översta bilden! :D

2011-04-21 @ 23:53:04
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Maja.

Jag vill ha dina bilder!!!!!(L)

2011-09-06 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0