Fredag

Somnade en stund efter skolan och sen var det dags att fixa sig till Bojans 18års fest! Plattade faktiskt håret idag (med lite hjälp av lillasyster).
Åkte till donken efter en stund med Elina, Majsan, Alice, Hedvig och Emmie. Sen när vi skulle tillbaka blev jag, Elina och Majsan stoppade av polisen!! Vi körde nämnligen typ 3 varv i rondellen xD
Han stannade oss och när han kom fram så sa han "Nu har du lite att förklara". Elina trodde hon skulle dö! Så berättade han att man bara får köra flera varv i rondeller i Norge, att man inte ser reg.skylten för cykeln vi hade bak och att bilen troligtvis skulle repas. När han sa att det är böter på 1500kr för att reg.skylten inte syntes blev vi helt stumma.. Sen sa han "men eftersom att jag känner Linnéa och hon går ju på thaiboxning, har bowlat med mig och är snäll - så slipper ni"
Snacka om att vi blev lättade!! Stackars Elina som aldrig blivit stoppad förr.. :D

Nu borde jag nog sova - "modell för en dag" imon! :*





Kommentarer
Postat av: beccis

hahahaha jag dör!!!!!!!!!! ni är så failade ;)

2011-04-30 @ 15:29:11
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0