7771 - otränad och skadad.

Trots de väldigt dåliga förutsättningarna kom en lerig och lycklig tjej i mål igår - klarade alla mina tre mål!
Starten blev en halvtimma försenad och ironin låg i luften när "oboy, vilket vackert väder" spelades i ösregnet.. haha!

Tutt-tejp för de som inte använder sport-BH

Snabbvädring av löparkläder. Kände mig osm en stoppad korv med dom under jeansen!

Uppladdning i bilen


Regnskydd - stadiumkasse!


Leriga och lyckliga efter loppet :)

Stolt tjej :p

Hemma igen kl2 och efter några flummiga samtal sov jag som en stock!
Shoppat i växjö hela dagen, men bilder från det kommer sen för nu började jag tänka på flummiga samtal  - så nu blir det vin, ost och kex!


Kommentarer
Postat av: Asger

Good job all 3!

2011-08-28 @ 22:26:24
Postat av: Mamma Anna

Bra jobbat! Kram

2011-08-29 @ 09:09:51
Postat av: Linnéa

Thank you Asger!

och tack mamma!

2011-08-29 @ 13:12:28
Postat av: PS RAWPIXEL

sv, åh tack så mycket!



grattis till den fina tiden! mamma hälsar också :)

+ grattis i förskott!



kramar :)

2011-08-30 @ 21:55:41
URL: http://rawpixel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0