"Äh jag dog ju bara lite"

Jätterolig och bra ledare på halkbanan idag!
-Tänk dig om det stått en tre vagnar lång timmerbil där och du säger "äh jag åkte ju bara över lite".. Det är ju samma sak som att säga "äh jag dog ju bara lite"

Tack Js, Martin, Albin och övriga som gjorde dagen så bra :D

underhållning i bilen påväg hem, haha

Gottade mig med krossad toblerone, hemmagjord chokladsås och glass med lillasyster när jag kom hem :p
visserligen va den redan lite mos när vi tog ut den xD


"Har man skrattgropar i låren borde det vara ett teckan på ett lyckligt underliv" - Haha yeah!

Kommentarer
Postat av: ester

sv: menar't! vi fixar det här tillsammans ;) <3



och visst var halkbanan kul? tyckte iaf jag :P

2011-08-18 @ 20:26:49
URL: http://esterus.blogg.se/
Postat av: lisa - mode foto vardag och ulrik munther

sv; ja allt är bara bra! :D

2011-08-18 @ 20:43:59
URL: http://lisahofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0