Bilder från igår!

eller inte för jag glömde kvar kameran hos Heidi.... xD

Helt oväntat slutade grillkvällen hos Heidi med att jag gick runt i Davids hus kl.6 på morgonen och städade..
Så kan det gå när man tänker vara snäll och går över med lite chips och det helt plötsligt kommer massa kompisar dit :p

Ångestkänslan av att det finns så mycket kvar jag hade velat göra på sommarlovet har precis kommit ikapp mig - sista dagen på sommarlovet idag ju! Kommer inte precis hinna åka till danmark, besöka stockholm, rida islandshästar och åka utomlandsmindre än 24 timmar..  Menmen, visste redan att jag inte skulle kunna göra allt, så jag satte ju faktiskt målet som "innan 2012". Så då klarar jag kanske av de övriga också; fylla arton, ta körkort och kanske hitta kärleken?




Ikväll övernattar jag hos Nielsen,
hörde att det skulle komma ett flertal störtskurar imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: beccis

ja vi ses imon :) har ni planerat nåt hur ni ska göra? ♥

2011-08-21 @ 15:27:06
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Martin

inspiration av mig ? ;)

2011-08-21 @ 18:20:15
URL: http://martypetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0