Blekinge igen.

Glasskalas för lilla kusinen Eila idag som fyllde tre år igår!
Så jag ska köra ner till dom i blekinge, sen stannar jag kvar vid Halen hos mormor och morfar, relax for some days.

Kommer nog inte bli så mycket tid framför datorn, så jag får uppdatera när jag kommer hem igen :)
Tror det blir på tisdag, men inte säkert än.

Vackra mobilbilder får ersätta min kamera framöver;
Bimbo knuffades med en fågel, hon älskar att jaga dom, men denna lilla krabaten ville inte flyga iväg xD

En bild från första året på natur :)

..och kärlek till fysiken!! eller vad säger ni tjejer? ;)

Just shoot for the stars
If it feels right
And aim for my heart
If you feel like it


Kommentarer
Postat av: Alice

Alltid kärlek till fysik.......

hahah min och beccas fina rosa små skor :)

2011-08-06 @ 11:31:11
Postat av: Caroline

haha åh vilken söt bild på bimbo! är det okej om jag snor den? :-)

2011-08-06 @ 20:08:44
URL: http://caroline-nystrom.bloggplatsen.se
Postat av: Maja.

Jag hoppas verkligen att du skojar angående fysiken....(L)

2011-08-06 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0