go'morgon :)

Precis ätit frukost, har körlektion 11:40 och sen ska jag träffa Julia!! Får se om vi kan locka ut några fler av tjejerna, kanske med en glass? ;)


Sugna på att läsa fler bloggar?
Här är alla bloggare/bloggerskor jag följer;

Martin - martypetersson
Carro - klanoklin
Lillasyster - jjuliamichelsen
Majsan - mmajsi (lösenordsskyddad)
Elina - elinatauson
Julia - lifeisall
Alice - alicehansson
Becca - rebeccaharkonen
Mamma - annafiablogg
Caroline - caroline-nystrom
Philip - rawpixel

Läs och kommentera!
Ju fler kommentarer en bloggare får, desto roligare är det för dom att skriva!
så känner iallafall jag :p

Nu måste jag klä på mig, ha en bra dag! :*





Kommentarer
Postat av: Martin

sv: såklart jag ska! funderar på att köpa en ring och gifta mig med den haha.



Nej du har tagit sjukt fina kort. även med min kamera. ska snart lägga upp dem och skicka dem till dig :)

2011-08-15 @ 21:33:25
URL: http://martypetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0