Helt fel.

Ungefär såhär fel kändes det när "the lazy song" spelades på högsta volym på gymmet xD

Tack vare en fin vän kan jag nu ta bilder med min webcam på datorn, så när alla gamla bilder börjar ta slut så blir det cam-bilder istället (för någon ny kamera blir det nog inte på ett tag...)
Let's keep this thing going!! he he he
(hoppas du inte hatar mig för bilden, men du är så söt när du skrattar!)

Nu åker jag till anderstorp och hälsar på Bamba och Nico :)
..och igår va det exakt en månad kvar tills jag fyller arton! tummen ner till körskolan som har semesterstängt när jag behöver dom som mest..

Kommentarer
Postat av: Maja.

Härligt att det funkade! Nä inte alls:) gullig du är som lägger upp!(L)

2011-08-04 @ 22:18:07
Postat av: Martin

Vad har G-punkten med gym att göra? :P

2011-08-04 @ 23:21:14
URL: http://martypetersson.blogspot.com
Postat av: elina.

vilken härlig bild!! :D

2011-08-07 @ 10:52:49
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0