Kudd-snor & tvättsvampar

Drömde förmodligen om att jag gick in på toan - vaknade av att jag snöt mig i min egen kudde!! Fräscht.

Cyklade till gymmet med lillasyster (vet att man inte ska träna när man förkyld, men skitsamma..) och sen hämtade vi min moped på körskolan och bokade halkbanan!
..och när jag står i duschen fastnar tvättsvampen i min piercing som sen försvinner ut i tomma intet?? Elak tvättsvamp.


Looking at the view, now the only thing missing is you!

Någon som sett Captain America - är den bra?
värt att se den på bio eller ska man ladda hem den istället?

Kommentarer
Postat av: ester

hahah, snyta sig i kudden låter.. mysigt ;)

2011-08-17 @ 00:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0