Lillebror, vart tog du vägen?

Precis när jag skulle sova insåg jag att klockan var över tolv, vilket innebär att den är den femte augusti.. och vad säger det er? Ingenting.
Men för mig är det annorlunda. Min lillebror fyller fem år idag, dvs att han nu är fyra år äldre än när jag såg honom sist..

Känns som jag nyss satt med dig i mitt knä, hörde dig skratta och kände dina små fingrar i mitt hår.
Nu har jag inte ett enda foto av dig att titta på, jag vet inte ens hur du ser ut..
Feels like it was all just a dream.

Det här är det enda jag har kvar av dig - en bokstav på min arm.
Vart du än är och vad som händer,
så kommer jag alltid att älska dig Oscar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kram <3

2011-08-05 @ 07:41:42
URL: http://caroline-nystrom.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma Anna

MMMMM, snart blir han större och då får han reda på att han lever i en stooooooooor lögn stackaren!Kram

2011-08-05 @ 09:16:28
URL: http://annafiablogg.blogg.se/
Postat av: Maja.

Usch vad jobbigt:l grattis på honom i alla fall!(L)

2011-08-05 @ 13:27:19
Postat av: Asger

Very well written, and sad. Grattis Oscar!

2011-08-05 @ 18:54:17
Postat av: Linnéa

Mamma; Jaa kanske skulle ta och göra något åt det snart...? Jag skrev till Peter idag. Du måste hjälpa oss mamma!!! Det funkar inte annars, vi kommer förlora honom för evigt!



Asger; Tack så mycket, tyvärr så kan jag inte hälsa honom.

2011-08-05 @ 19:53:16
URL: http://neamichelsen.blogg.se/
Postat av: ester

åh.. vad jobbigt :( grattis till honom i efterskott <3

2011-08-06 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0