Nertacklad och målad

av ettorna!!
Rektorn var inne hos oss idag igen och hade föreläsning om hur hemskt allt detta är, att vi kan bli avstängda och massa sånt.
Några minuter senare blir jag nertacklad och målad av en hel klass ettor. En lärare kommer och säger "nu är det väl jämt då?" och skrattar. Jag går och efter lektionen blir jag nertacklad igen. Då kommer samma lärare, tar min penna (som ettorna snott av mig) och går iväg. Jag går efter honom och då vänder han sig, ställer sig näsa mot näsa med mig, kaxar och säger "om du vill ha tillbaka din penna får du gå till rektorn!"
Kallar skolan det här "för er säkerhet och trygghet" - när återigen vi som inte gör något får skit?!
.. jag är inte arg på ettorna, utan lärarnas sätt att behandla oss bara för att vi går sista året..

Tummen upp för rättvisan på Finnvedens gymnasium (y)

Kommentarer
Postat av: beccis

hata äckliga lärare som tror dom är nån sorts diktatorer :s

2011-08-24 @ 16:14:31
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0