Midnattsloppet

Förberedelserna är i full gång - pappa tvättar löparkläder, jag packar och pia köper pasta.
Vatten dricks i mängder och jag är jättenervös! Har redan ont i foten sen gårdagen..

Pappa har lärt mig att man ska sätta upp mer än ett mål, dels för att pressa sig själv och dels för att åtminstonde lyckas med något av dom. Så mina tre mål idag blir;
  1. Att komma i mål (y)
  2. Hålla högre medelhastighet än gbg-varvet.
  3. Komma in under 1h.
Wish me luck!

För att jag garvade ihjäl mig när jag läste denna kl.3 inatt;
En konstutställning i Kiruna invigdes av vår kulturminister. Hon fattade tycke för en tavla med fyra nakna svarta män, varav en av dem hade vit snopp.
Hon frågade den gamle finska konstnären:
-Varför har en av de svarta männen vit snopp?
Han svarade på bruten finlandssvenska:
-Di ä int svarta män. Di ä gruvarpetare och en ha varit hemma på lunsen!

Kommentarer
Postat av: beccis

linnea om du vill ha listan så be elina skicka, hon har på sin data ♥

2011-08-27 @ 14:24:38
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: beccis

förresten kör hårt och lycka till idag! ♥

2011-08-27 @ 15:14:26
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0