Uttråkad till max.

När jag blir så uttråkad att jag plattar mitt hår - då har det gått långt.
Har liksom inte gjort det själv på ett år typ :o

Sååå nu har jag precis tagit 73 bilder på mig själv för att föreviga detta mirakel, men inte en enda bild blev bra.
För att slippa skämmas över att försöka se bra ut så får det bli en "jagfularmigförattslippasedumtseriösut-bild" ;)


När man inte har något att göra så får man tid över att tänka. Idag blev ämnet "stalkers".
Ni som känner mig vet att när jag väl tänker på något så blir det kaos, men ska försöka sammanfatta detta på ett någorlunda vettigt sett;
Om man vet att man är lite av en panikslagen stalker emellanåt (inte kan hålla sig från att vänta på svar utan måste skriva heeeela tiden) vill man helst låta bli att skriva till folk för ofta.
Som tjej verkar man lätt som en stalker om man alltid skriver först, vilket alla borde veta. Om en kille däremot skriver först anses han som gullig - ursäkta fördomarna. Så, om någon nu vet att den andra vill skriva men inte vill skriva först, varför skriver den då inte till den andra? Är det fritt fram för den andra att tolka det som den inte vill då?
Återkommande problem för mig som har svårt att låta bli att vänta på att andra ska ta kontakt xD

syftar inte på något speciellt nu,
bara något som vi började prata lite om på stigs igår :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

följas via bloglovin? :)

Postat av: Maja

Jävla snygging Neis! Du har rätt förresten, det är ju så. Hoppas du inte tog det fel det jag sa till dig:* inget fel med det hörru. Puss.(L)

2011-08-16 @ 21:14:54
Postat av: Maja.

Sv: Nu räcker det faktist! men det mesta var rätt billigt så det är inte så illa:d bara en SUPERSNYGG genomskinlig festskjorta som jag ska köpa imorn, sen är det schluttt på ett bra tag:D PROMISE. Tur indeed, slipper sakna er!(L)

2011-08-16 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0