Vem vill gå i ettan nu?

Finns väl säkert någon, men inte jag iallafall!

Fortfarande ynka 153cm lång, men med en ful gul tshirt växer man ju flera meter! Haha har aldrig känt mig såhär
"vuxen" och självsäker i skolan - I'M LOVIN' IT!
på tal om donken så känns det som det snart blir vårt andra hem flickor... ;)

När vi öppnade våra skåp efter första lektionen hade lärarna redan varit där och tagit ALLA pennor och vattenpistoler.. Tur att jag och nielsen hade ett annat gömställe ;p  he he

Första dagen i skolan och jag har redan fått både matte- och engelskaläxa. Märks ju att man går natur!
Sen är det ju körkortet med..

Dagens Peo-citat: Det är bara din tröghet, i dubbel bemärkelse..
haha allstå har saknat hans lektioner faktiskt :p

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

hihihihih, fiffigt ställe att gömma saker på ! :) Kram p.s. Älskar dig

2011-08-23 @ 17:51:19
URL: http://annafiablogg.blogg.se/
Postat av: elina.

tröghet linnéa, tröghet ;)

2011-08-23 @ 18:53:14
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahaha du är ju stööööörd(L). Haha och citatet var så himla klockrent!

2011-08-23 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0