What are you doing,

except my son? - Charlie's mum, two and a half men.

Hemkommen från några sköna dagar i Blekinge.
Dansar
runt, lyssnar på bla. "moves like Jagger" och städar mitt rum!
..och laddar upp lite bilder emellanåt :p


Att han slappnar av när jag kör måste väl tyda på positiv körning? :p

Barnkalas för kusinen Eila

Kvällsdopp hos mormor och morfar

Hajarna i halen :p


Sen kom familjen Kanyok (som bor i USA) och Robertsson på besök!

Jag och "lilla-linnéa" som är döpt efter mig :)


Efter en timmes promenad blev det en simtur och "duschning" i sjön


Gick till Jämshög och tillbaka (två timmar!!) och köpte frallor, tillbaka igen bestämde vi oss för att göra hemma-gjord müsli!

Det är inte alltid lätt att vara liten ;)

Färdigt!


Hittade massa gamla bilder på mig (OCH OSCAR!!!) på mormors dator, men dom lägger jag in en annan dag :)




Kommentarer
Postat av: Maja.

Saknar dig snygggging! Jag jobbar hela dagarna men ta en kvällsfika på stigs eller nåt snart? höööör av dig:)

2011-08-09 @ 22:51:14
Postat av: PS!

sv, ja det var ett tag sedan :)

Blev lite smått chockad när ni ropade mitt namn :)

2011-08-10 @ 13:21:32
URL: http://rawpixel.blogg.se/
Postat av: ester

mysigt det ser ut :D

2011-08-10 @ 15:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0