Helg igen - wääå!

Måste bara tacka mina underbara vänner som alla vill hjälpa mig med plugget - kommer behövas!

Äntligen fredag igen - nästa gång är det ju dagen innan julafton! Sjukt. Ingen snö = ingen julkänsla..
Någon mer än jag som har svårt att inse att det faktiskt bara är en vecka kvar?

för att det suger snopp utan snö.. ;)

Sitter i ugglan på min sovmorgon (progress in working ahead?) och ska skriva religionsuppsatsen.
Judendomen kontra kristendomen


Efter skolan blir det ännu mera plugg, kanske liiiiite träning och sen "fylletaxi" åt Catti, pappa och Pia!

Imorgon har jag och Philip varit tillsammans i två månader så vi har bestämt oss för att umgås heeeela dagen  -och jag ska få en present :o Snacka om nyfiken tjej!!!
Vi ska kolla på innebandy med Max och sen ha myskväll hemma hos mig med bastu, film m.m tillsammans med Ellie och Carro :D
..kanske blir en tripp till Hillerstorp under kvällen för att se valparna busa lite :)

Kommentarer
Postat av: beccis

fin snopp...

2011-12-16 @ 10:07:27
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0