Till alla er

som inte förstått nackdelarna med att missa saker i skolan av t.ex. sjukdom, skolk eller brist på koncentration;

Har matteprov, kemiprov, historiaprov, religioninlämning, engelskainlämning och engelskaredovisning att se fram emot innan jullovet.
Så, sluta skjuta upp saker.
..något jag borde lära mig själv..

Haha satt och nynnade på "For Whom the Bell tolls" samtidigt som jag hittade denna bilden,

tajmingen med "take a look to the sky just before you die" fick mig att gapskratta x)


Kommentarer
Postat av: Maja.

En termin kvar sen är det schlutttt:D hejar på dig!!



sv:Haha balla vi är då!! mamma sa samma sak! haha aningen ja, ville gärna ha det. Gah! himla vad jobbigt:(. Om det är någon tröst så var inte historiaprovet så jobbigt.♥♥

2011-12-14 @ 17:53:58
Postat av: esteer

du kommer fixa det! plugga i helgen som en liten gnu och plugga över lovet så tror jag du kommer klara det! jag hjälper dig gärna :)) ♥

2011-12-15 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0