Confused.

Fy fan, nu bara måste jag skriva av mig lite.

Jag är så himla förvirrad just nu. Ena stunden är jag överlycklig, andra vill jag bara skrika och gråta samtidigt..
Människor runt omkring mig gör mig sjukt glad, samtidigt som flera gör mig så jävla ledsen. Vissa påminner mig om sånt jag bara vill glömma, får mig att vilja tillbaka till förr och andra får mig att drömma om framtiden.
Jag önskar att några kunde försvinna ur mitt liv ibland, inte för att jag vill det egentligen, utan för att det skulle få slut på många av tankarna som snurrar i huvudet på mig.

Mycket har hänt sen jag skrev sist - underbara saker jag föralltid kommer att minnas och vissa saker som jag redan försöker förtränga.
Haft en oförglömmlig vecka i Sälen, fått nya vänner och en jävla massa blåmärken ;)

Jag vill inte vara ledsen och deppig, men antar att man måste få vara det lite för att orka vara glad.
Vill inte se ut som ett emo och få uppmärksamhet för att saker och ting är dåligt, vill hellre bli omtyckt för att vara glad och rolig. Tycker inte om att skriva ledsna saker i bloggen på grund av det, men nu var jag bara tvungen.

Det skulle varit fyra och ett halvt år idag, svårt att inse hur lång tid det verkligen är. Dålig tidsuppfattning..?

Och du, du där någonstans.. Jag saknar dig som fan, samtidigt som jag hatar dig.

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag saknar dig med

2011-03-07 @ 15:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0