Gekås (L)

Race i gångarna, försöka undvika alla hinder (gamlingar, kundvagnar, klädställningar m.m) och samtidigt inte välta vagnen så att min snoriga lillasyster trillar ur ;)


Som sagt; Dagen tillbringades på Gekås tillsammans med styvmamma Pia, moster Heidi och en extremt förkyld lillasyster! Åkte hemifrån vid 08:45 och var inte hemma förrän 17:45 :P
I LOOOOVE SHOPPING! :D
Fick ett tillgodokvitto på jackan som gått sönder, så skulle leta upp en ny. Tyvärr så hittade jag ingen för dom enda som fanns kvar kostade över 900kr :s  Tycker inte riktigt att dom är värda så mycket..

Så det blev en massa annat istället :)
(men har fortfarande inte hittat allt jag måste ha till Sälen..)

Nya termobyxor med hängslen,


en ljusrosa tjocktröja med en aningen annorlunda (samtidigt sjukt gosig) krage,


en vit hoodtröja,


och massa annat krimskrams - ögonfransfärg för att slippa mascara-i-hela-ansiktet-senariot när man bekantat sig med snön, deo, extravantar, tub-halsduk, två tröjor, heat-protection till håret, skidstrumpor och UGGS!!


Har ju letat ihjäl mig efter ett par uggs i princip hela vintern, men har alltid lett till samma problem - jag har aaaaalldeles för små fötter..
Så idag, äntligen, hittade jag ett par för bara 199kr !
Anledningen till att dom var så billiga är ju såklart att jag köpte dom på barnavdelningen då jag på sistone kunnat köpa strl.34 i nästan alla skor   ;)
Gu' så liten jag är x'D

Efter att ha fotat allt jag köpt (och lillasyster fotat allt sitt) blev vi sittandes på mitt golv i nästan två timmar :o
Började prata om lite allt möjligt som händer i våra liv just nu, jag verkligen älskar när man bara kan sitta och prata med henne. Känns så skönt när man kan ge lite råd och själv få lite rådgivning av sina syskon :)

Simba, min älskade bror, är hemma idag och vet ni vad? Hans fästmö - min svägerska och bästa vän - ska följa med oss till Sälen!! :D
En annan som också ska med är min långbente kusin Anton, men det vet han inte om än  ;)
Ska berätta det för honom imon. Han frågade nämligen om han fick följa redan när det precis blivit bestämt, men då visste vi inte om vi skulle få plats eller inte. Så idag fick vi beskedet att dom båda får plats, han kommer bli överlycklig! :)







Kommentarer
Postat av: mamma anna

oj vad mycket fint du har handlat! Älskar dig och saknar dig kram

2011-02-08 @ 09:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0