Hjärntvättadekvationsberoendeperversmatematiker

Första tecknet på att du håller på att bli en hjärntvättadekvationsberoendeperversmatematiker:
Du kan inte somna om du inte löst alla ekvationer du tidigare påbörjat.

Detta (och min förvånandsvärt plötsligt intressanta deckare) får förklara varför jag, med jag-har-precis-vaknat-rufs & gårdagens kläder nyligen hällt i mig två stora koppar kaffe och ändå måste kämpa för att hålla ögonlocken öppna..
Tre timmar är väl bättre än ingenting? Eller kanske inte.. Måste säga att jag var betydligt piggare i Danmark i somras och då sov jag ju inget alls.

Hoppas att alla som fick mitt mail idag fick sig ett lika gott skratt som jag, Elina och Ester under denna ovanligt kämpiga håltimme. (i väntan på att tiden ska gå fortare så att jag kan komma hem till min sköna, varma säng..)
Dagens onödiga fakta; Elinas föräldrar har kysst varandra ca 10 000 gånger!


Jag .. behöver .. mer .. energi .. nuuuuu  ..   -.-'



Kommentarer
Postat av: ester

glöm inte skicka mejlet till david ;)

2011-02-01 @ 15:45:40
URL: http://esterssons.blogg.se/
Postat av: elina.

det var ju cooool fakta, inte onödig! :D

2011-02-01 @ 18:08:12
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0