Liva upp stämningen lite?

Det var en gång en bonde som inte hade någon hink.
Han hade en katt som spann....   x'D

Om ni vill skratta lika hysteriskt som jag och Martin gjorde igår, kolla på "Dinner for schmucks" !!!!
Om ni hellre vill bli extremt uttåkade eller rent utav sova en liten stund, kolla på "Winters Bone" som btw går på bio i Värnamo just nu..
och varför vet jag det? Inte alls för att jag slösade bort en lördagskväll med att kolla på den iallafall... (?!)

Alla bilderna från veckan i Sälen finns på min facebook, den ska vara öppen för alla men om de är några problem så skriv gärna en liten kommentar så ska jag se om jag kan fixa det.

Stop growing up so freaking fast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0