vecka 5.

Lyckokakans spådom till mig denna veckan;
"Må livet kasta dig en mjuk skruvboll"
Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, förslag?

Tänkte summera min vecka lite snabbt bara, jobbigt att berätta precis allt som hänt :P

Måndag:
STUDIEDAG!
Åkte med pappa till Jönköping för att lämna in moppen. Hämtade den där i höstas efter att den varit inne på lagning och när jag sen skulle köra så märkte vi att lyset inte funkade..  -.-'
Läste lite i körkortsboken påväg dit, ibland undrar man ju vad dom tror om en xD


Terräng: Område som inte är väg.
Vägtrafikant: Trafikant på väg.



Tisdag:
Om ni läste inlägget innan detta så vet ni att jag var helt död denna dagen. Hade knappt sovit något alls och ja.. det har ju sina följder.. (bla enorma humörssvängningar från extremt sur till barnsligt överlycklig)
Efter skolan skulle jag väntat på att pappa i ca 3 timmar, men fick istället skjuts hem av min underbara vän Martin! Som tack bjöd jag honom på semla och vi spenderade sen resten av dagen med att hjälpa catti med Kemin.
Hade egentligen tänk lägga mig tidigt, men misslyckades totalt.
Anledningen till att min rumpa är öm låter jag er associera fritt om  ;)

Onsdag:
Kommer helt ärligt inte ihåg vad jag gjorde i onsdags.....

Torsdag:
.. och inte i torsdags heller :s
Aja, vet iallafall att jag pluggade inför psykologi-provet!
Och just det ja, Robert körde hem mig från skolan. Han jobbade i Värnamo denna veckan, så han hämtade mig i skolan och så drack vi en kopp kaffe hos mig innan han började jobba :)

Fredag:
PSYKOLOGI-PROV!!!
Usch, jag är så himla besviken på mig själv. Inte för att jag inte pluggade tillräckligt utan för att jag la ner alldeles för mycket tid på G-frågorna att jag inte hann med alla VG/MVG-frågor  :s
Som tur väl är, så berättade Håkan att det är ens engagemang under lektionerna som räknas mest, så det är inte helt kört ännu :P
Efter skolan åkte jag, lillasyster och pappa till Jönköping för att hämta min moped. Fast som alltid med tjejer så kunde vi inte låta bli att dra in pappa på a6 för lite shopping ;)
Blev en rosa tjocktröja, ett par svarta- & ett par vita tights från Bikbok och en kavaj från H&M.
Äntligen hittat en kavaj som är snygg och inte kostade multum! :D

När fick pappa nog av shopping så vi åkte hem och kollade på DaVinci koden :)


Lördag:
Pappa och Pia är bortbjudna på middag idag hos min faster, så jag och lillasyster är hemma ensamma :)
När pappa hämtade Julle hos en kompis plockade han med två lådor med kinamat till oss.
(och jag ääälskar ju kinamat!)

Proppade i oss all maten, planterade våra häckar i soffan, kollade på Love and other drugs och här sitter vi fortfarande xD



Nu ska jag föra över lite pengar på kortet, för imon blir det shopping på Gekås!  :*

Har ju redan shoppat en dag denna veckan, syftet är egentligen att se om vi kan få pengar/tillgodokvitto på jackan jag haft i en månad och som redan gått sönder...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0