2011-01-26

Jag har så mycket att säga just nu så inget kommer liksom ut (?!)..
Det är verkligen inte likt mig, vanligtvis så kan jag bara sätta mig och skriva, men nu snurrar bara allt runt i huvudet på mig. (Och mitt i allt detta så har jag börjat stamma också!!)
Så, åter igen, får ni vänta ett tag till innan det kommer något värt att läsa.

Menmen, jag lovar att börja skriva snart igen  :*

The lesbians next door asked what I would like for my birthday. I was quite surprised when they gave me a Rolex. It was very nice of them, but I think they misunderstood me when I said "I wanna watch"..
(foto: jag & sejb på maskerad)

Kommentarer
Postat av: sejbix

fan vad jag saknar dig.

2011-02-20 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0