Första Januari 2011 .. and here we go again :)

"We screwed up, we learned.
We did wrong, we made it right.
We desided to move on, and here we go again!"

Återigen ett nytt år med nya möjligheter. 2010 gick verkligen fort!!
Jag gjorde mycket som jag senare ångrade, men också mycket jag är stolt över och alltid kommer att minnas.
I princip hela mitt liv har jag haft problem med att hålla mig till sanningen, vilket ibland har varit helt harmlöst, men många gånger lett till floder av tårar och svikna vänner/släktingar. Jag hoppas att alla kan förlåta mig för vad jag gjort och sagt som sårat och inte varit sant under mina 17år.
Hädanefter ska bara sanningen komma fram, hur hemsk den är!
Bättre sårad av sanningen än lycklig av lögnen, som någon någongång sa.

Precis innan klockan slog tolv insåg jag att jag hade mer än 8 små löften jag lovade mig själv att hålla inför det nya året, men att de alla handlade om en enda sak;
Sluta fantisera, börja agera!

Detta blev alltså mitt slutgiltiga nyårslöfte inför 2011. Det innehåller massor av små löften jag lovat mig själv att hålla. Tycker faktiskt själv att det är ett väldigt smart löfte, eftersom att alla kan använda det på sitt eget sätt och tolka det hur de själva vill  :)


Bilder från sista dagen på år 2010!

Resten av bilderna finner ni på facebook :)



Kommentarer
Postat av: elina.

ser ut som om du hade en bra nyårsafton iaf! :D

ses på måndag!!

2011-01-08 @ 12:58:28
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0