Aspergers och raggningsproblem

Fått mycket gjort idag måste jag stolt säga! Både förbränning, förtäring och plugg ;)

Dagens hiss:
BEN N'JERRYS!!!
Tjockade i mig en New York Super Fudge Chunk tillsammans med lillasyster och hennes Half Baked framför filmen "I rymden finns inga känslor".
En film om en superskön kille med aspergers sydrom, kan verkligen rekommenderas!



Dagens diss:
Raggningsproblem!
Fick skjuts att pappa till gymmet idag. Sprang osudden-rundan i underbart väder! Solen sken och man blev mysigt, lagom varm, samtidigt som kinderna blev sådär gulligt rosa pga att det va minusgrader :D
Sen in på gymmet för att styrketräna och stretcha lite. Det är då det händer - en kille kommer fram till mig, snygg som bara den, sätter sig jämte mig när jag pratar med en vuxen bekant och säger "Hej". Sen bara sitter han där, tittar på mig en stund och sen reser sig upp och går. Jag menar, VA F*N?! Skulle han inte fråga om mitt nummer eller något? Ville han ens nått?
Shit, folk nu för tiden vet ju inte hur man raggar, det enda dom kan är facebook.. Kanske därför folk frågar mig hur man stavar mitt efternamn?
Suck.




Kommentarer
Postat av: mamma anna

hihihi, gå till gymmet igen, han kanske vågar ragga nästa gång. Kram mamma

2011-01-31 @ 08:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0