En dag i veckan.

Vad blir det till middag?
Brevlåde-mos med tidningssoppa och en lätt kryddning av "repor-på-vit-bil-skadeglädje"...



Jaa ni, såhär såg vår postlåda ut när jag kom hem en dag i veckan. Inte fullt så hel som när jag åkte till skolan kan man lugnt säga..
När jag satt och pluggade ringde en man på dörren och berättade vad som hänt. Han hade fått sladd på sin bil och råkat köra in i vår brevlåda. Pappa var inte hemma när mannen kom, så han lämnade sitt nummer för att vi skulle kunna kontakta honom senare.
Efter att ha stängt dörren såg jag mannen, aningen dystert, köra iväg i sin stoooora, fina, vita bil som numera pryds av några "ojämna stripes"...


Kommentarer
Postat av: mamma anna

ahahaha , han skulle nog inte ha körkort, hmm, det skall nog inte jag heller föresten, varit i diket några gånger ju!! Kraaaaam Mamma

2011-01-20 @ 22:42:05
Postat av: elina.

haha, neeej stackarn, brevlådan då ;)

2011-01-20 @ 22:48:34
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0