Gamla minnen väcks till liv..

..när man träffar någon man inte sett på åtta år!

En kär vän från lågstadiet dök för några dagar sen upp här i Småland och en kraftig storm av tankar skakade hela mitt huvud!
Minnen från barndomen spelades upp som små filmklipp; människor man nästan glömt bort, lekar fyllda av skratt, bråk som slutat i tårar och en evig längtan om att bli vuxen...
Nu stod jag där en kall vinterdag, samma år som jag ska fylla 18 och kollade in i ögonen på någon jag trodde försvunnit ur mitt liv för att aldrig återvända..
Tråkigt nog så hann vi bara med en snabb fika innan han skulle åka tillbaka hem igen, men bättre det än inget :)

Efter två fyllda inkorgar med uppdateringar om våra nutida liv, har jag bara en sak att säga:

Pierre Stadigh, jag är jävligt glad att du kommit tillbaka in i mitt liv!! :D



Lite suddig bild från fotostudion, men den symboliserar något väldigt viktigt i mitt liv just nu;
kärleken från mina vänner och min familj <3

Kommentarer
Postat av: Mamma anna

ojojo man blir tårögd när man läser det du skriver! Älskar dig min Ängel

2011-01-08 @ 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0