Jisses amalia!!

För det är väl så man säger?

Pappa formaterade om min stationära dator för ett tag sen och bad mig spara de bilder/filer jag inte ville skulle försvinna. Satt och sorterade bort hur mycket kort som helst och la sedan över de jag ville ha lvar på en extern hårddisk. Förstod inte varför det tog så hemskt lång tid, men nu, några veckor senare när det var dags att föra tillbaka dom till datorn, insåg jag varför;



Jag kan inte förstå hur jag kan ha så himla många bilder? Jag rensade ju bort flera album innan jag förde över dom på hårddisken? 
HJÄRTKLAPPNING!! :O
Kommer ta en evighet att kolla igenom allt igen, men de behövs verkligen, för vad ska jag med alla dessa bilder till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0