Rebecka Härkönen!

Förr i tiden hade man flyttat hemifrån, skaffat familj och börjat jobba.
Nu för tiden är man bara jävligt stolt över att komma in på puben och ha möjligheten att ta körkort!
:P
GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN!!
Dags att bli vuxen nu vännen ;)



Lördag:
Började dagen med att springa till sporthallen. Trodde att jag lyckats överleva en hel mil och var stolt som bara den. Måste säga att jag blev riktigt besviken när jag kom hem och fick reda på att rundan bara var 8,2km xD
Tur att jag har Martin som kunde uppmuntra mig med att åtta faktiskt avrundas uppåt (a)
Pappa hade gymmat under tiden som jag sprang, så jag åkte med honom hem sen.

Nu sitter jag och kollar på när lillasyster registrerar sin iPhone 4 och samlar kraft för att gå till duschen (y)
Sen är det plugga som gäller och senare Da Vinci koden med pappa :*

Förresten, om ni älskar deckare lika mycket som jag, så borde ni se "The Oxford murders"!
Den gick på tv igår på SVT1, riktigt bra handling och svårt att lista ut gärningsmannen! :D



Kommentarer
Postat av: beccis

tack linnea :D

snygg bild du har hittat med :D

puss <3

2011-01-29 @ 17:50:31
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0