Come on baby

light my fire!

Tillbaka i Småland igen! Kom hem, åt lunch och bytte om för att åka gislaved och fira Sejb och Robert!
Sov typ fyra timmar, sen tillbaka till Värnamo igen och klippa gräset. Är så seeeeg...

Emil och Simon påväg till rave-festivalen på Mimerlaven

Mimerlaven mitt i natten (rätt så coolt i verkligheten, men min kamera är tydligen mörkrädd...)

Firande i Gislaved - någon mer än jag som tyckte att absint är rätt starkt ;)
Nu ska pappa tydligen jaga ut mig på en joggingrunda :p
...och sen ska jag sooooooooova!





Kommentarer
Postat av: Maja.

Hahahaha knäppis, drack du absint igen eller var det bara han?;) Härligt att du får jobba:))) PUSSSS.



Sv: Hähä vad brao! saknar dig hur mycket som helst!!(L)

2011-07-31 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0