Herr Donk it is!

att impuls-åka till donken en fredagkväll med vännerna kan inte bli annat än bra :D

E: Jag blir alltid jätterädd när jag ska köra över järnvägen här..
L: Inte jag, jag bara kör. Vet ju när tågen kommer. Eller ja, dom skulle ju kunna vara försenade.
E: Jo, men då får du ju väl ta den smällen?

påväg tillbaka igen,

E: Kommer det något tåg nu?
L: Nej... om det inte är sex timmar tidigt...
E: *gasen i botten*  Du har verkligen varit en bra vän!!

we're still alive :p








Det är inte alltid vi lyckas planera något, men kom iallafall fram till att det blir "Sex hos Becca" på måndag! ;)

Kommentarer
Postat av: elina.

väl skrivet linnéa, väl skrivet!

2011-07-09 @ 09:50:18
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

hihihi fina ni är! ÅÅÅ har du din one Peace på dig? Älskar dig

2011-07-09 @ 10:00:10
URL: http://annafiablogg.blogg.se/
Postat av: Majsi

Hahahaha, Beccis kommer att döda dig:D och vår planering är bäst! tar bara väldigt lång tid att komma fram till något.. och sen blir det oftast inställt när vi väl bestämt;) Tack för det goa smset igårkväll också hahaha!!♥

2011-07-09 @ 11:32:35
Postat av: Alice

Hahah ni är för underbara!! Längtar till sex hos Becca på måndag!!!

2011-07-09 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0