Olja, magplask och sambal oelek

Efter en timmes runda med Bimbo (nej, jag tänkte inte träna, jag gick vilse..) kletade jag in hela kroppen i sololja och parkerade rumpan i en solstol. Somnade en stund och när jag vaknade i princip flöt jag runt i stolen, myyyyys xD
Spelade lite cricket med mamma, julia, simon och chrille. Sen vidare till sjön! Bimbo är helt galen i vatten, hon bara sprang rakt ut från kullen och gjorde världens magplask!

Julia badade Bimbo en stund

Mamma lekte paparazzi en stund  :p


Cricket


Ett dopp i sjön















Lagade hemmagjord wook (i underkläderna hehe), hade aaaningen för mycket sambal oelek i och har numera ingen känsel i tungan (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0