Pulverkaffe och jordgubbar

sitter i köket, dricker kaffe och äter yoghurt med nyplockade jordgubbar från vårt egna land :)

Tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jobbet eftersom jag inte vet om det finns internet i husbilen i Skövde.
Så efter jobbet blir det bara hem, byta om, packa och sen sätta sig på tåget till Skadevi cup för att hejja på lillasyster (jjuliamichelsen)

Lilla krogen - jag, julia och vår mjukglassbebis!
bild snodd av majsan

Nu har min styvsyster, Caroline, också börjat blogga!



Innan 2012 vill/ska jag:
  • åka till Danmark
  • hälsa på mamma
  • åka till Stockholm
  • ta körkort
  • träffa släkten (danska)
  • träffa släkten (svenska)
  • fylla arton
  • skadevi cup i skövde
  • köpa bil
  • träffa tjejerna
  • åka till Liseberg
  • rida islandhästar
  • åka utomlands
  • hälsa på mamma igen (med syskonen)
  • och kanske lyckas hitta kärleken?



Kommentarer
Postat av: Maja

sv: hahhahaa men det var det väl ändå värt;) lugnt!♥

2011-07-01 @ 12:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0