Skadevi Cup 2011

fick precis reda på att det faktiskt finns internet här! Fast campar man så campar man, får ju dåligt samvete av att sitta här...

Två vinster, en förlust och en oavgjord (mot sveriges bästa F98:or måste tilläggas!!) för lillasysters fotbollslag. Tycker dom varit riktigt duktiga faktiskt, blir en (sista?) match imorgon kl.08:00.

När jag skulle lägga mig igår kom pappa och övriga fotbolls-pappor in i husbilen för att dricka lite och tjöta - så någon sömn för mig blev det inte. Gav upp, tog täcket om mig och satte mig hos dom. Roligt att sitta och lyssna på halvfulla pappor som pratar om hur dom ska lösa alla världens problem, penga-kriserna i Grekland, USA och övriga utsatta och sist men inte minst hur de skulle hålla solen lysnade för kommande 100 generationer typ.
Fick också ett flertal gånger höra historier om en naken Linnéa med gips som tjurade över att hon inte kunde bada - och som sen med plastpåse över gipset tyckte att vattnet var för kallt....

Nu ska alla fotbollsföräldrar (och jag) grilla! Ha de' bra! :)
som vanligt har jag glömt mig kamera, så det får bli en iPhone-bild istället

Kommentarer
Postat av: Maja.

Hahahaha åh, älskar att sitta mobbad med äldre människor och lyssna på allt knasigt de säger:D hoppas du har det bra!

2011-07-02 @ 19:16:05
Postat av: ester

håller med maja, haha :D

2011-07-03 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0