Tengo que ir ahora, voy a comer placentas..

skrivet av Elina tause Tauson

Det är exakt två månader tills jag blir arton! Jag kan inte fatta det. För arton år sen låg jag där och sprattlade i fostervatten och drack mitt eget kiss.. Låter väl underbart?
Rätt så glad att jag vuxit ur den vanan..... ;)

Imorgon åker vi till Markaryd för att träffa kusinerna!
Fram med danska-skillsen (som jag överhuvudtaget inte motionerat på hur länge som helst) nu blir det släktträff med familjen Michelsen!

Kommer träffa bla spännisen Asger, nygifta Bitten och bebisen Anna :D


"Hey, let me see those abs!"

Kommentarer
Postat av: Maja.

Haha fy vad äckligt, hade glömt bort det där! saknaaaar.

2011-07-04 @ 00:52:59
Postat av: ester

moderkakor, eller vad var det? mums, elina. mums

2011-07-04 @ 19:23:30
Postat av: elina.

haha yommsi

2011-07-04 @ 22:17:04
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0