Är gräset verkligen grönare på andra sidan?

Står med ena foten i det som var och andra foten i det som kan bli.
Nog med velande, dags att klättra över!

Det var tydligen inte grillning på menyn igår.
Istället blev det kärlknöl (älg som legat 14h i ugnen), potatisgratäng och fetaost-sallad med vitlökssås.
Drack vin, tjötade och hade det allmänt trevlig.
En blev alldeles för full, två föll omkull och övriga blev allmänt fylle-blödiga. Har för tillfället ett hål i mina jeans, rivsår på rumpan och ett blåmärke på låret - tack Emil!







Carro hade med sin systemkamera så när jag får hennes bilder kommer jag lägga upp dom här också :)

Medan jag satt här och laddade upp bilderna passade jag på att läsa mailen - MVG i Engelska B satt ju inte en helt fel denna siraps-söndag!!! :D

Kommentarer
Postat av: Majsi.

GRATTTTTIS:D

2011-06-19 @ 20:34:40
Postat av: elina.

whaaat?? du är grym!! :D

2011-06-19 @ 22:12:52
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: julia

vad är det för kattungar?

2011-06-20 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0