Bebisar i magen?

kanske jag får om det stora krypet jag andades in idag på joggingrundan bestämmer sig för att lägga ägg i magen på mig.. vill ju ha barn, men inte just precis nu och absolut inte med något snuskigt flygfä!

Kom nyss på att sånna som som inte har egen blogg men kommenterar min inte kan få svar som jag brukar (gå in på deras senaste inlägg och skriva sv).. Vill inte heller lägga upp kommentarerna i mina inlägg varje gång och svara, så ni som inte har egen blogg (eller som använder den metoden själv) får era svar i samma inlägg som ni kommenterat.
Bara gå in på kommentarerna och kolla :)

Enda fotot jag tog på midsommar :p

Har alla bloggare tagit semester eller? Bara killarna som uppdaterar - skärpning tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0