Blixtrar och dunder,

magiska under!!

Körde hem lillasyster från skolan och sen ner till Åminne för att klippa gräset - men tro f*n så funkar inte den där maskinen nu igen :@
(och pappa tycker redan att jag "misskött mitt jobb" så detta gjorde ju inte precis saken bättre..!)
Dagen blev ganska förstörd pga av detta, men jag lyckades tvinga ner mig själv i soffan och skriva lite på engelskauppsatserna iallafall.
Upptäckte att min zoom på kameran lossnat och funkar igen!! Va tvungen att zooma lite på smulan bara för att testa :)
(inte världens bästa bilder precis, menmen)



Lillasyster kom ner när det började åska och strömmen försvann och ville spela kort.
Där vände mig dag! Mitt ute i skogen, inget internet, ingen tv, bara sitta vid köksbordet och spela kort och prata - som när vi var små igen! Ovädret höll i sig heeela dagen och hade fortfarande inte slutat när vi skulle lägga oss, så lillasyster sov hos mig :D  Myyyys!!!

Bestämde sig för att ta sig en liten dusch i ösregnet :p


Alla takrännor svämmades över
och gräsmattan förvandlades till en gigantisk vattenpöl


Plugg och jobb på schemat idag - bäst att sätta igång! :*



Kommentarer
Postat av: Majsan.

Gulliga ni är!!(L)

2011-06-08 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0