Chihuahua, planering & startkablar.

Tillbringade heeela förmiddagen med att möblera om på rummet, försöka ställa upp allt i hyllorna och städa övervåningen (min städvecka igen). Fortfarande inte fått upp allt än, har inte fått tillbaka mitt nattduksbord och med tanke på vilken beslutsångest jag alltid har så kan jag inte bestämma mig hur jag vill ha det xD

Dåliga bilder, men ni ser ju på ett ungefär hur det ser ut nu.
Sen kommer mitt svarta nattduksbord och svart skinn till baksidan av hyllorna! :D



Sen till körskolan - darrade som en liten chihuahua när jag satte mig i bilen. Pappa satt i baksätet. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det - läraren fick bromsa åt mig flera gånger och fick en gång ur sig "du kommer aldrig få körkort om du gör sådär!", snacka om att jag kände mig dålig.. Aja, jag SKA ha körkortet på datumet jag planerat, punk slut. Bara att köra och plugga på resten av sommaren!

Förbereder inför midsommarfirande hemma hos mig, marinera köttet och se till att allt finns hemma.
Klippa gräset i Åminne - fast nej, det gick ju inte nu igen. Denna gången fick jag starta den med startkablar från bilen tre gånger, varav två en stackars åminne-bo fick hjälpa mig. Gav upp tillslut.

Upp tidigt imon och fixa det sista - MIDSOMMAAAAAR!!!
slänger in en bild på storebrors tatuering också ;)

Och grattis till superduktiga Becca som tog körkort idag!!

Kommentarer
Postat av: beccis

tack linnea :D och va fint det blir! :D

2011-06-23 @ 23:18:35
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Maja.

Tycker att det är så fint att ni har varandras namn!:) och jo, du kommer att ta det i tid! du får ta och plugga teori och grejer med majsan tycker jag:d



ska du fira med familjen imorn? ha det så kul iaf, och det vore kul att hitta på något snart. tyyyp, nästa vecka? hör av dig! pussss♥

2011-06-23 @ 23:43:13
Postat av: Råbban

Du kan ju köra bil.. var du så jävla nervös ?:S

2011-06-24 @ 00:07:28
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-24 @ 00:11:52
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: elina.

rummet blir ju asfint! :D

2011-06-24 @ 02:41:07
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0