Fett, nyckelpigor & solglasögon ;)

Glömde visst berätta att jag köpte en ny bikini och lite underkläder i helgen också. En viss tjej har smittat av sig med sin underkläds-sjuka!
hrmm du vet nog vem du är..  :p


Klippte gräset i bikini idag - hullet hoppade och barnen skrattade - någon glömde visst träna i vintras? ;)

Hittade ett par Ray Ban solglasögon i gräset idag!
Tog dom som den bonus jag tycker jag förtjänat då ingen ville anställa mig i sommar.. :p
Fick också sällskap av en liten gul nyckelpiga som följde med mig runt hela Åminne, kul med lite sällskap - eller vad man nu kan kalla det ^^

Imon är det skola igen, sista veckan innan sommarlovet!! :*

inget jobb, vad ska jag fördriva tiden med egentligen?

Fick nyligen veta att man israelska vän (som gett mig detta armbandet) kommer hit i sommar!! :D

Fotograf: Linnéa Michelsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0