För att pippina pippade

på morgonen enligt Julia ;)

Cyklade till jobbet, fick börja en kvart tidigare för dom ville lära mig lite nya saker. Är så glad! Nu har jag fått ännu mer förlängning - hela vecka 29!!
Sen till Lilla krogen med Majsan, Julia och Alice :D
mat och glassbuffé - om jag lutar på huvudet så rinner det säkert glass ur öronen på mig!


Fina flickor för mer än ett år sen :)

Taget från grannens fb;
Stod och titta mig i spegeln och tänkte på uttrycket:
"Min kropp är mitt tempel"
Yeah right..!!
Vilket århundrade byggdes den,
vem har gett som bygglov för att bygga ut
och vart fan tog fastighetsskötaren vägen?!?!

Dags att sova, jobb och körlektion imon, sen vidare till Skövde!


Innan 2012 vill/ska jag:
  • åka till Danmark
  • hälsa på mamma
  • åka till Stockholm
  • ta körkort
  • fylla arton
  • skadevi cup i skövde
  • köpa bil
  • träffa tjejerna
  • åka till Liseberg
  • rida islandhästar
  • åka utomlands
  • hälsa på mamma igen (med syskonen)
  • och kanske lyckas hitta kärleken?


Kommentarer
Postat av: Majsi.

Hahhaha, bilden!♥ ska nog ta och testa den där glassbuffén någon gång alltså..

2011-07-01 @ 00:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0