Förevigt.

Storebror har nu förevigat vår syskonskara genom att tatuera in syskonens namn på armen!
Så fint av honom, och riktigt bra blev den också!
Tyvärr så dog min kamera lagom tills han blev färdig, så hann bara ta en bild.. Tar fler sen.
Att den alltid ska dö när man helst vill ha den..

..kan i.o.f.s ha något att göra med att jag hade tråkigt på tåget och bestämde mig för att ta lite kort på...
mitt äpple?




Blev överraskad av att mina möbler stod färdigmålade i mitt rum när jag kom hem - tack pappa!!
bilder kommer när kameran sovit klart..


Kommentarer
Postat av: beccis

åhh, jag vill också tatuera mej!

2011-06-23 @ 16:21:20
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0